بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU (کارت گرافیک)

  1. خانه
  2. آموزش
  3. بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU (کارت گرافیک)
بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU (کارت گرافیک)

استخراج ارز دیجیتال با GPU در مقایسه با CPU کارآمدتر است. حتی زمانی که یک ارز دیجیتال با CPU هم قابل استخراج باشد، استخراج با استفاده از GPU ترجیح داده می‌شود. زیرا استفاده از پردازنده گرافیکی درآمد را چند برابر می‌کند و هزینه صرف شده (نسبت به درآمد) را کاهش می‌دهد. با استخراج GPU، می‌توانید تا 9 کارت گرافیک را در حین استفاده از CPU متصل کنید. واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) رایج‌ترین روش استخراج ارزهای دیجیتال است که حتی از قدرتمندترین ماینرهای ASIC یا ماینرهای CPU نیز محبوبیت بیشتری دارند. هنوز هم می‌توان صدها ارز دیجیتال را با استفاده از الگوریتم‌های اثبات کار با استخراج GPU استخراج کرد. جای تعجب نیست که قیمت کارت‌های گرافیک هنوز بالاست. پردازنده‌های گرافیکی از نظر میزان هش ریت و قیمت، از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود در بازار مانند NVIDIA GeForce RTX 3090 تا پردازنده‌های گرافیکی پایین رده مانند NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti متغیر هستند. قبل از هر کار باید بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU را انتخاب کنید.

برای انتخاب سودآورترین ارز دیجیتال، ارزهای دیجیتال برتر برای استخراج با پردازنده گرافیکی در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در ادامه با وبلاگ هش فیکس همراه باشید تا شما را با بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU آشنا کنید.

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU (کارت گرافیک)

استخراج با GPU چه مزایایی دارد؟

پردازنده‌های گرافیکی برتر هر کدام می‌توانند تا 7.75 دلار با هزینه برق 0.1 دلار در کیلووات ساعت، سود ایجاد کنند. ترکیب چند پردازنده گرافیکی در یک ریگ سود را به میزان قابل توجهی چند برابر می‌کند. یک GPU شامل تعداد زیادی واحد منطقی محاسباتی است که محاسبات ریاضی زیادی را در واحد زمان انجام می‌دهند. پردازنده‌های گرافیکی بر حسب نرخ هش، مصرف انرژی بر حسب وات، گرمایش و ورودی برق رتبه‌بندی می‌شوند.  هنگامی که به دنبال خرید کارت گرافیک برای استخراج ارز دیجیتال هستید، در مورد سود احتمالی که می‌توانید با استخراج ارزهای مختلف با پردازنده‌های گرافیکی خاص به دست آورید، تحقیق کنید تا سودآورترین رمزارز را با آن استخراج کنید.

پردازنده‌های گرافیکی از نظر میزان هش نرخی که می‌توانند در استخراج ایجاد کنند و همچنین قیمت‌گذاری، متفاوت هستند. بنابراین، قبل از انجام هر کاری ابتدا در مورد سود تخمینی تحقیق کنید. در صورت امکان، چندین مورد از کارت‌های گرافیک را بخرید و در یک ریگ ماینینگ قدرتمندتر ترکیب کنید تا سود استخراج را چند برابر کنید. ضمنا همواره اتصال به استخر استخراج را در نظر داشته باشید، چه با استفاده از یک GPU یا یک ریگ استخراج.

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU (کارت گرافیک)

لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU

در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال که با استفاده از کارت گرافیک قابل استخراج هستند را معرفی کنیم.

1. ارز دیجیتال Vertcoin

ارز دیجتیال ورتیکوین (Verticoin) در برابر استخراج با ASIC مقاوم است. با نرخ هش استخراج 2.5mh/s و مصرف برق 450 وات، سود حدود 4.90 دلار در روز با نرخ برق 0.1 دلار است. الگوریتم این ارز دیجیتال یعنی Verthash به گونه ای ساخته شده است که هر 2 دقیقه و 24 ثانیه یک بلاک ایجاد می‌کند. پاداش بلاک 12.5 Vertcoin است.

2. ارز دیجیتال Monero

این ارز دیجیتال یکی از ساده‌ترین رمزارزها برای استخراج با GPU است و همچنین یکی از آن‌هایی است که می‌توانید برای پروژه‌های آزمایشی، روی VCPU استخراج کنید. در حال حاضر، با نرخ هش 10 مگاهش، شما حدود 11 دلار در ماه ارز دیجیتال Monero با پردازنده گرافیکی تولید می‌کنید. پاداش استخراج مونرو حدود 4.99 مونرو است و اعتباردهنده‌ها نیز هزینه تراکنش 0.06573 مونرو را در هر بلوک به اشتراک می‌گذارند. تأیید یک بلوک در بلاک چین مونرو دو دقیقه طول می‌کشد. چندین استخر استخراج نیز وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها متصل شوید. استخراج انفرادی نیاز به سرمایه گذاری زیادی برای خرید سخت افزار GPU دارد.

3. ارز دیجیتال Ravencoin

این ارز دیجیتال یکی از سودآورترین ارزهایی است که در دسته بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU قرار می‌گیرد. ارز ریون کوین در پلتفرم‌های مختلف برای نمایش کالاهای مجازی، طلا، سهام و سایر انواع دارایی‌ها استفاده می‌شود. ارز  Ravencoinبه بهترین وجه با پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA (مخصوصا با سری RTX) استخراج می‌شود. از نظر سودآوری، با نرخ هش 70MH/s، شما با استخراج این رمزارز با پردازنده گرافیکی روزانه حدود 4.40 دلار سود کسب می‌کنید. پاداش هر بلوک استخراج شده 5000 ریون کوین است.

4. ارز دیجیتال Ethereum Classic

اتریوم کلاسیک از ارتقای الگوریتم EtchHash یا Thanos استفاده می‌کند. با نرخ هش 2500mH/z، این ارز دیجیتال روزانه 76.01 دلار سود ایجاد می‌کند.

5. ارز دیجیتال Bitcoin Gold

بیت کوین گلد، spin بیت کوین است و از الگوریتم Equihash یا Zhash استفاده می‌کند که با استفاده از پردازنده گرافیکی هم به خوبی کار می‌کند. برای کسانی که به دنبال بهترین پردازنده‌های گرافیکی برای استخراج بیت‌کوین گلد هستند، می‌توانند GTX 1080 Ti را امتحان کنند که یکی از بهترین پردازنده‌های گرافیکی برای این کار است.

6. ارز دیجیتال Dogecoin

پاداش بلاک چین دوج کوین 10000 DOGE به ازای هر بلوک استخراج شده است و افزایش چشمگیر آن در طول سال‌ها به خصوص در سال 2021، آن را به یک هدف عالی برای استخراج با GPU تبدیل کرده است. این ارز دیجیتال مبتنی بر الگوریتم Scrypt است که حتی از استخراج ادغام شده ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید استخراج این ارز را در کنار Litecoin بر روی GPU خود ادغام کنید، بدون اینکه بر عملکرد دستگاه تاثیری بگذارد. بنابراین دوج کوین بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU است. با توجه به سودآوری، شما می‌توانید روزانه 49.99 دلار با نرخ هش استخراج 9500MH/s بدست آورید.

7. ارز دیجیتال Grin

این ارز دیجیتال با نرخ یک بلاک در دقیقه استخراج می‌شود و یک ماینر بلاک، 60 گرین به عنوان جایزه دریافت می‌کند. اگر می‌خواهید استخراج Grin را شروع کنید، باید پردازنده‌های گرافیکی مانند NVIDIA RTX 2080 Ti، Radeon Rx 570،Radeon Rx 580 ، 90Radeon Rx 5 و … را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید پردازنده‌های گرافیکی RTX 2060، 2070، 2080 و 2080 Ti را نیز خریداری کنید. از نظر سودآوری، می‌توانید از یک ماشین‌حساب سودآوری آنلاین استفاده کنید، اما می‌توانید حدود 1.44 دلار با یک GPU در روز با کمتر از هش ریت 10H/s تولید کنید.

8. ارز دیجیتال Zcash

این ارز دیجیتال یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU است که از الگوریتم equihash استفاده می‌کند. این الگوریتم یک نسخه تغییر یافته از الگوریتم PoW است که بیشتر برای استخراج GPU مناسب است تا استخراج ASIC. بهترین پردازنده‌های گرافیکی که می‌توانید برای استخراج Zcash استفاده کنید عبارتند از Nvidia GTX 1070، GTX 1070Ti، GTX 1070، NVIDIA GTX 1080. سودآوری هر یک از این پردازنده‌های گرافیکی متفاوت است. با نرخ هش 135KH/s، می‌توانید 6.87 دلار در روز سود کسب کنید.

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU (کارت گرافیک)

نتیجه گیری : سودآوری بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU

در این آموزش بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با GPU مورد بحث قرار گرفت. بسیاری از ارزهای دیجیتال که در برابر استخراج ASIC مقاوم هستند، قطعا برای استخراج با GPU سود بیشتری نسبت به CPU دارند. اکثر این ارزهای دیجیتال هنگام استخراج تنظیمات تقریبا مشابهی دارند که شامل خرید و پیکربندی یک یا چند GPU، نصب نرم افزار استخراج GPU، راه اندازی کیف پول و اتصال استخر استخراج به GPU از طریق نرم افزار یا ابزارهای دیگر است. ما کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090 را به عنوان بهترین پردازنده گرافیکی برای استخراج پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند برای استخراج صدها ارز دیجیتال اعمال شود. ادغام استخراج همچنین برای کسانی که خواهان استخراج سوئیچینگ سود خودکار هستند، پیشنهاد می‌شود. بهترین ارزهای دیجیتالی که به همین دلیل باید در نظر گرفته شوند عبارتند از Dogecoin و Litecoin که از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج هستند.

در مقاله «بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با CPU چیست؟» به بررسی ارزهای دیجیتالی پرداخته‌ایم که استخراج آن‌ها با پردازنده به صرفه است. برای آشنایی با ارزهای دیجیتال قابل استخراج با CPU می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

روی کمک ما حساب باز کنید!

هش فیکس در زمینه خدمات تعمیرات ماینر همراه شما خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست