بهترین ماینر استخراج هلیوم (HNT)

  1. خانه
  2. آموزش
  3. بهترین ماینر استخراج هلیوم (HNT)

استخراج هلیوم (HNT) با استفاده از هات اسپات اخیرا به دلیل سودآوری خوب در مقابل هزینه راه‌اندازی کم و ماینر کوچکی که صدا و گرما تولید نمی‌کند، بسیار محبوب شده است. استخراج کنندگان هلیوم نیز کمتر از 1 دلار در ماه برق مصرف می‌کنند، که این موضوع را برای افرادی که می‌خواهند به راحتی از خانه درآمد داشته باشند، بسیار اهمیت دارد. شبکه هلیوم، کاملا متکی به اعضای شبکه است و به همین دلیل شبکه مردمی نامیده می‌شود. این شبکه اولین شبکه بلاک چین مبتنی بر اینترنت اشیا است و به طور عمده از شبکه Wifi برای ایجاد ارتباط بین اعضای شبکه استفاده می‌کند. در ادامه قصد داریم ضمن ارائه توضیحاتی درباره شبکه هلیوم، به معرفی بهترین ماینر هلیوم بپردازیم. با وبلاگ هش فیکس همراه باشید.

پیش از ارائه توضیحات درباره بهترین ماینر استخراج هلیوم، توصیه می‌کنیم مقاله «آشنایی با شبکه هلیوم» از وبلاگ هش فیکس را مطالعه کنید.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

کدام ماینر هلیوم درآمد بیشتری دارد؟

استخراج هلیوم مانند استخراج پردازنده‌های گرافیکی یا ASIC نیست که هر چه سخت‌افزار قدرتمندتر باشد، استخراج نیز بیشتر می‌شود. بلکه پاداش‌های ارز دیجیتال HNT بر اساس محدوده‌ای است که آنتن هات اسپات ماینر استخراج هلیوم شما پوشش می‌دهد. نکته کلیدی برای به حداکثر رساندن پاداش‌هایی که از هات اسپات هلیوم دریافت می‌کنید این است که آن را تا جایی که ممکن است هات اسپات را در ارتفاع بالاتر قرار دهید و از یک آنتن DBi بلندتر بر اساس ارتفاع هات اسپات استفاده کنید.

اگر می‌خواهید هات اسپات را در طبقه اول قرار دهید، آنتن 3-4 DBi بهترین است. در حالی که بخواید هات اسپات را در طبقه دوم یا سوم قرار دهید، آنتن 5-6 DBi بهتر است؛ زیرا برد بیشتری دارد. اگر در یک ساختمان مرتفع هستید، بهتر است یک آنتن 7 یا 8 DBi برای حداکثر برد بخرید.

هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام ماینر هلیوم را می‌خواهید بخرید، به خاطر داشته باشید که می‌توانید آن را در چه ارتفاعی قرار دهید و ماینری را با بالاترین DBi متناسب با ارتفاع ساختمان خود خریداری کنید.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

بهترین ماینر استخراج هلیوم کدام است؟

توسعه دهندگان ارز دیجیتال هلیوم به چند شرکت اجازه ساخت ماینر هلیوم را دادند. پیش از خرید سعی کنید از طریق لیست مجاز تولید کنندگان ماینر هلیوم در وب سایت رسمی هلیوم، هات اسپات موردنظرتان را بررسی کنید. در ادامه ما بر اساس میزان کارآمدی و مشخصات، برترین ماینرهای هلیوم را معرفی خواهیم کرد.

ماینر هلیوم SenseCAP M1-US915

تمرکز اصلی این ماینر نسبت به سایر ماینرهای مشابه، پوشش منطقه وسیع‌تر است. این ماینر فن خنک کننده و هیت سینک جهت خنک کنندگی بیشتر دارد که برای تضمین فعالیت نرم و روان ضروری هستند. ماینر SenseCAP M1-US915 دارای پردازنده  Raspberry Pi 4است و در نسخه‌های 2، 4 و 8 گیگابایتی در دسترس است. این ماینر از فرکانس وایفای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. در هنگام استفاده از آنتن اضافی، بهره آنتن 2.6 dBi برای فرکانس US915 و 2.8 dBi برای فرکانس EU868 در دسترس است.

ماینر هلیوم Mimiq FinestraMiner

این ماینر یک هات اسپات بادوام با کارایی بالاست که امکان اتصال به شبکه هلیوم که شبکه مردمی (People’s Network) نامیده می‌شود را می‌دهد. ماینر Mimiq FinestraMiner به شما این امکان را می‌دهد که بسیاری از گجت‌های اینترنت اشیا را با استفاده از فناوری Long-Fi با این هات اسپات، با برد طولانی تا فاصله 10 مایلی متصل کنید. پردازنده این ماینر  Raspberry Pi 4است و به 4 گیگابایت رم مجهز شده است. این ماینر امکان اتصال به وایفای 2.4 و 5 گیگاهرتزی و همچنین شبکه اترنت و بلوتوث 5.0 را فراهم می‌سازد. این ماینر برای امنیت بیشتر از استاندارد  ECC608 Crypto Cell Authenticationاستفاده می‌کند.

ماینر هلیوم Browan Merryiot Hotspot

این ماینر دارای یک آنتن داخلی قوی است اما شما می‌توانید محدوده را با یک آنتن خارجی افزایش دهید. چیزی که این ماینر را متمایز می‌کند ذخیره سازی eMMC آن است. این ماینر دارای پردازنده Rockchip RK3566 با چهار هسته  Cortex-A55است. همچنین این ماینر به 4 گیگابایت رم مجهز شده است و از فرکانس‌های EU868 و US915 پشتیبانی می‌کند. بلوتوث 5.2 و وایفای 2.4 گیگاهرتز در این ماینر تعبیه شده است.

ماینر هلیوم Milesight LoRaWAN Hotspot

این ماینر دارای بهره آنتن بالایی است که پوشش شبکه گسترده تری را ارائه می‌دهد و به این ترتیب، درآمد ارز هلیوم شما نیز افزایش می‌یابد. دو مدل UG65 و UG67 از این ماینر در دسترس است. پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتز 64 بیتی ARM Cortex-A53 به عنوان پردازشگر این ماینر در کنار 2 گیگابایت رم  DDR4 عمل می‌کنند. وای فای 2.4 گیگاهرتز و 32 گیگابایت حافظه eMMCاز دیگر ویژگی‌های این ماینر است. این ماینر از فرکانس‌های RU864، IN865، EU868، US915، AU915‌، KR920، AS923 و AS923-2 پشتیبانی می‌کند.

ماینر هلیوم Bobcat Miner 300

این ماینر یک هات اسپات با کارایی بالا برای استخراج HNT است. با این ماینر، استفاده از فناوری Helium LongFi و پیوستن به کنوانسیون اصلی LoRaWAN قابل انجام است. ماینر Bobcat Miner 300 با تمام گجت‌های LoRaWAN سازگار است. با استفاده از ماینر Bobcat Miner 300 مصرف انرژی بسیار کم (5 وات) است. این ماینر می‌تواند تا بیش از 10 مایل را پشتیبانی و تعداد زیادی از گره‌های LoRaWAN  را شناسایی کند.

پردازنده چهار هسته ای  Cortex-A35 و 2 گیگابایت رم  DDR3 از مهم ترین ویژگی‌های این ماینر است. همچنین استاندارد‌های ارتباطی این ماینر استخراج هلیوم، شامل بلوتوث 5.1 و وایفای می‌شود. این ماینر 64 گیگابایت حافظه فلش eMMC 5.1 را در خود جای داده و از فرکانس‌های KR920، US915، EU868، AS923 و AU915 پشتیبانی می‌کند.

ماینر هلیوم RADACAT COTX-X3

این ماینر یک هات اسپات قدرتمند سازگار با شبکه هلیوم است. ماینر RADACAT COTX-X3 یک مدل سوپر مینی با ابعاد بسیار کوچک است، اما عملکردی قوی را با سخت افزار مبتنی بر Raspberry Pi4 ارائه می‌دهد. این میانر دارای کانکتورهای باکیفیت و صفحه نمایش جهت مشاهده وضعیت‌های مختلف کار است. مدل US915 دارای گواهی FCC است. پردازنده چهار هسته ای  Cortex-A72 @1.5GHz و 8 گیگابایت رم از مشخصات سخت افزاری این ماینر است. بلوتوث 5.0 و وایفای 2.4 و 5 گیگاهرتز، قابلیت‌های ارتباطی این ماینر را تشکیل می‌دهند.

ماینر هلیوم Nebra ROCK Pi Miner

این ماینر از فرکانس‌های مختلف مانند US915، EU868 و CN470 پشتیبانی می‌کند. این ماینر قابلیت‌های ارتباطی متنوعی دارد که شامل وایفای، بلوتوث 4 و پورت اترنت می‌شود. دو هسته پردازشی Cortex-A72 و چهار هسته پردازشی Cortex-A53 به عنوان پردازنده و 2 گیگابایت رم برای ماینر Nebra ROCK Pi Miner در نظر گرفته شده است. تغذیه این ماینر از طریق یک شارژر 12 ولت 2.5 آمپری USB-C تامین می‌شود که بسیار کم مصرف است.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

هزینه استخراج هلیوم چقدر است؟

خرید بهترین ماینر هلیوم متناسب با نیاز کاربر، بر اساس منطقه بین 400 تا 1100 دلار هزینه دارد. با توجه به قیمت این ارز دیجیتال در بازار خرید هات اسپات هلیوم می‌تواند سودآور باشد. رمز ارز هلیوم، یک توکن قابل خرید و فروش در بازار کریپتو است و در صرافی‌های برتر مانند Binance، Kucoin، Gate.io، FTX، Crypto.com  و … پشتیبانی می‌شود. استخراج‌کنندگان هلیوم با شبکه WIFI کار می‌کنند و این یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم تمایل دارند به شبکه هلیوم یا «شبکه مردمی» بپیوندند.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

جمع بندی

استخراج ارز رمزنگاری هلیوم می‌تواند راهی عالی برای ایجاد درآمدی با رشد آهسته باشد. ارز دیجیتالی که هر چه بیشتر آن را استخراج کنید، ارزشمندتر می‌شود. پاداش‌های ماینینگ می‌توانند به تدریج جمع شوند. اما با توسعه جهانی شبکه هلیوم، تعهدات پولی آن ارزش HNT را افزایش می‌دهد. سه بنیانگذار هلیوم، امیر حلیم، شاون فانینگ و شان کری این شرکت را در سال 2013 راه اندازی کردند. امیر حلیم یک پیشینه قابل توجه در eSport و توسعه بازی دارد.

همچنین فانینگ به دلیل توسعه  Napster(سرویس اشتراک‌گذاری موسیقی) که یکی از اولین سرویس‌های اینترنتی همتا به همتا (P2P) در اواخر دهه 1990 بود، به خوبی شناخته شده است. کری چندین نقش توسعه را قبل از هلیوم داشت که شامل شرکت بهینه‌سازی تبلیغات Where بود که توسط PayPal  خریداری شد. تیم هلیوم اکنون متشکل از اعضایی است که به گفته این شرکت در زمینه «رادیو و سخت‌افزار، تولید، سیستم‌های توزیع‌شده، فناوری‌های همتا به همتا و بلاک چین» تجربه دارند.

روی کمک ما حساب باز کنید!

هش فیکس در زمینه خدمات تعمیرات ماینر همراه شما خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست