بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

  1. خانه
  2. اخبار
  3. بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم به شما امکان می‌دهد از یک ماینر GPU یا ماینر ASIC برای استخراج اتریوم استفاده کنید. بیشتر این نرم افزارها به شما امکان می‌دهد به یک استخر ماینینگ بپیوندید و به جای استخراج به صورت تکی، در همکاری با سایر ماینرها درآمد بیشتری کسب کنید. از آنجایی که اتریوم تا پایان سال کاملا به سمت اثبات سهام تغییر وضعیت می‌دهد، پیشنهاد می‌شود به جای خرید ماینر GPU یا ASIC، از همین حالا وارد پروتکل اثبات سهام شوید. در غیر این صورت و در صورت تمایل به خرید ماینر، زمانی که استخراج اتریوم منسوخ شد، می‌توان از این پردازنده‌های گرافیکی برای استخراج رمزارزهای دیگر استفاده کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین نرم افزار استخراج اتریوم بپردازیم.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

آیا استخراج اتریوم سودآور است؟

در ادامه برخی از سوالات رایج درباره میزان بازده در رابطه با اتریوم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

استخراج 1 اتریوم چقدر طول می‌کشد؟

این مسئله به قدرت هش ماینر GPU شما بستگی دارد. برای مثال نرخ هش100 MH/S  پردازنده گرافیکی شما، استخراج 1 اتریوم حدود 403 روز طول می‌کشد. با پردازنده گرافیکی RTX 3080، شما حدود 0.006 اتریوم در روز استخراج می‌کنید، یعنی نزدیک به 156 روز طول می‌کشد تا 1 اتریوم با آن استخراج شود.

کدام ماینر اتریوم بهترین است؟

اگر به دنبال بهترین نرم افزار ماینینگ برای اتریوم هستید، NBMiner، Go Ethereum  و PhoenixMiner را امتحان کنید. بهتر است به جای CPU یا GPU از ماینرهای ASIC برای استخراج اتریوم استفاده کنید. برای این منظور، ماینرهایInnosilicon A11، A10، Pro، Bitmain Antimer L7  و L3 را بررسی کنید. به عنوان پردازنده‌های گرافیکی ریگ‌های استخراج اتریوم، NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti، AMD Radeon RX 5700 XT، NVIDIA GeForce RTX 2070، NVIDIA GeForce RTX 3090 و AMD Radeon RX 580 گزینه‌های مناسبی هستند.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم چیست؟

5 نرم افزار برتر استخراج اتریوم NBMiner، Go Ethereum، PhoenixMiner،Go Ethereum  و Wineth هستند. همچنین نرم افزار Cudo Miner نیز وجود دارد که می‌تواند در کنار GPU و ASIC  اتریوم مورد استفاده قرار گیرد.

قبل از انتخاب بهترین نرم افزار استخراج اتریوم به چه چیز دیگری نیاز است؟

فاکتورهای بسیار مهمی که باید هنگام انتخاب بهترین نرم‌افزار ماینینگ اتریوم در نظر بگیرید، شامل سیستم‌عامل و سازگاری آن، هزینه‌های توسعه‌دهنده، الگوریتم استخراج و اینکه آیا فقط نیاز به استخراج ارز دیجیتال اتریوم دارید یا به دیگر ارزها نیز فکر می‌کنید؟ اکثر نرم افزارها به شما امکان می‌دهند به یک استخر بپیوندید.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

1. نرم افزار Minedollars : بهترین برای استخراج انفرادی بدون سخت افزار

با نرم افزار Minedollars اتریوم و 9 ارز دیجیتال دیگر را می‌توان بدون نیاز به هزینه کردن برای سخت‌افزار استخراج کرد. این نرم افزار به عنوان یک پلتفرم ماینینگ ابری عمل می‌کند که در آن فقط باید یک اشتراک استخراج با مبلغ مشخص از 10 تا 20000 دلار خریداری کنید. با استفاده از این پلتفرم نیازی به خرید یا داشتن سخت‌افزار ماینینگ ندارید، زیرا این شرکت از پردازنده‌های گرافیکی و ASIC خود استفاده برای استخراج ارز دیجیتال می‌کند. مشتری می‌تواند قرارداد پیشین خود را ارتقا دهد. در این پلتفرم کاربران بر اساس مبلغ سرمایه گذاری و مدت قرارداد، قرارداد ماینینگ ارز دیجیتال را انتخاب می‌کنند.

امکانات:

  • امکان خرید اشتراک از 1 روز تا چند ماه
  • امکان خرید اشتراک استخراج با استفاده از ارز دیجیتال؛ پس از رسیدن به حداقل 100 دلار، درآمد را از طریق کیف پول ارز دیجیتال برداشت کنید.
  • این پلتفرم بیش از 320000 کاربر و بیش از 100 کشور را پوشش می‌دهد و بیش از 1 میلیون تراکنش داشته است.

2. نرم افزار MinerGate: بهترین نرم افزار برای افراد مبتدی و با تجربه

نرم افزارMinerGate  در سال 2014 توسط برخی از ماینرهای رمزنگاری راه‌اندازی شد و می‌تواند علاوه بر بیت‌کوین گلد، مونرو، زد کش، مونرو کلاسیک، AEON، Bytecoin، Grin، Litecoin  و Ethereum Classic، اتریوم را استخراج کند. طبق این وب‌سایت، 5.1 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و تا اکتبر 2021، 20 میلیون دلار بازگشت ماینینگ به کاربران پرداخت کرده است. این به کاربران امکان می‌دهد فرآیندهای استخراج رمزنگاری را خودکار کنند.

امکانات:

  • این نرم افزار از ویندوز، مک، لینوکس و حتی اندروید پشتیبانی می‌کند.
  • در این برنامه می‌توانید برای قابلیت‌های استخراج اثبات سهام یا اثبات کار در آینده برنامه ریزی کنید. در حال حاضر، می‌توان از آن برای استخراج اتریوم با الگوریتم Proof of Work استفاده کرد.
  • می توانید عملکرد سخت افزار خود را بررسی کنید و از پتانسیل آن برای کسب ارز دیجیتال مطلع شوید. این کار از طریق ابزار تست امکان پذیر است.
  • 25 معیار برتر کاربران این پلتفرم به شما امکان می‌دهد بهترین گزینه‌های سخت افزاری را بشناسید.
  • این شرکت همچنین کاوشگرهای بلاک چین، ماشین حساب‌های استخراج، مانیتور خدمات استخراج و کیف پول Lumi را ارائه می‌دهد و همچنین توکن MinerGate را پشتیبانی می‌کند.

3. نرم افزار WinETH : بهترین گزینه برای مبتدیان

نرم افزارWinETH  یک نرم افزار مبتنی بر GPU است که بیشتر مورد علاقه افراد مبتدی است. این برنامه دارای رابط کاربری گرافیکی و الگوریتم هوشمندی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کارایی استخراج را متناسب با سخت‌افزار خود بهینه کنند. این نرم افزار متن باز دارای یک رابط کاربری ساده است و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد. همچنین می‌توانید از پروکسی برای استخراج در شبکه‌های محدود استفاده کنید.

امکانات:

  • این برنامه فقط از پلتفرم ویندوز (7، 8.1 و 10 64 بیتی) پشتیبانی می‌کند و از کارت‌های گرافیک AMD و Nvidia  استفاده می‌کند.
  • در این نرم افزار می‌توانید ماینرهای خود را پیکربندی کنید و عملکرد را به طور خودکار در هر ترکیب سخت افزاری بهینه کنید.
  • حالت استخراج پس‌زمینه از حداقل توان استفاده می‌کند و تاثیر کمتری بر عملکرد کامپیوتر دارد.

4. نرم افزار Go Ethereum : بهترین نرم افزار فقط برای کاربران با تجربه

نرم افزار Go Ethereum که همچنین با عنوان Geth شناخته می‌شود، یکی از اولین نرم افزار‌های اصلی استخراج اتریوم است. این برنامه در اصل یک رابط خط فرمان است که به افراد حرفه ای اجازه می‌دهد دستورات مختلفی را اجرا کنند. این برنامه برای سیستم عامل‌های مختلف و به عنوان یک کتابخانه برای قرار دادن در پروژه‌های iOS و Android در دسترس است.

تقربیا 75 درصد از ماینرهای شبکه اتریوم و توسعه دهندگان dApp از Geth استفاده می‌کنند. Geth همیشه بلوک‌ها را ایجاد می‌کند، اما آن‌ها باید از طریق پروتکل اثبات کار ایمن شوند تا توسط گره‌های دیگر پذیرفته شوند. Geth شامل یک ماینر CPU است که استخراج را انجام می‌دهد اما برای استخراج Eth کارآمد نیست، بنابراین، یک نرم افزار مبتنی بر استخراج GPU مانند Ethminer توصیه می‌شود.

امکانات:

  • در این نرم افزار می‌توانید گره اتریوم خود را در شبکه با استفاده از خط فرمان راه اندازی کنید.
  • برای هر پردازنده گرافیکی به 1 تا 2 گیگابایت رم نیاز است.
  • برای نگهداری جوایز، لازم است حسابی ایجاد کنید که پس از آن یک آدرس Eth دریافت کنید،Geth را راه اندازی کنید، منتظر بمانید تا با بلاک چین همگام شود و سپس استخراج را شروع کنید.

5. نرم افزار Cudo Miner : بهترین گزینه برای کامپیوتر‌های شخصی

نرم افزارCudo Miner  یک نرم افزار کنسول برای استخراج با پردازنده گرافیکی،ASIC  و CPU است که از استخراج بیت کوین، اتریوم، مونرو، RVC و لایت کوین پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار به عنوان یک ماینر کاملا خودکار روی دسکتاپ کار می‌کند و طبق گفته سایت، بهبود سودآوری با نرم افزار باید 30 درصد در ماه افزایش یابد. همچنین می‌توانید درآمدها را از یک کنسول وب نظارت کنید، استخراج را از راه دور شروع، متوقف یا ریستارت کنید و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را از راه دور انجام دهید.

امکانات:

  • تغییر خودکار الگوریتم برای کمک به استخراج سودآورترین ارز دیجیتال.
  • پشتیبانی از نرم افزارCudoOS برای استخراج بهینه نرم افزار Cudo Miner برای سیستم عامل یا اشتراک ابری.
  • پشتیبانی از ویندوز، لینوکس و اشتراک ابری.
  • می توانید وقتی لپ‌تاپ به پریز برق وصل نیست، استخراج را به حالت تعلیق درآورید.

6. نرم افزار Ethermine : بهترین برای کاربران تازه کار

نرم افزارEthermine  یک نرم‌افزار استخراج مبتنی بر GPU است که به‌عنوان خط فرمان پیاده‌سازی می‌شود و می‌توان از آن برای استخراج اتریوم و هر رمزنگاری مبتنی بر اثبات کار Ethash استفاده کرد. مشکل این نرم افزار استخراج اتریوم برای ویندوز و لینوکس این است که از اورکلاک پردازنده‌های گرافیکی پشتیبانی نمی کند، مصرف برق را کاهش نمی دهد، هیچ راهی برای کنترل چرخش خنک کننده‌ها ندارد و نمی تواند کارت‌های ویدئویی را بهینه کند. با این حال، این برنامه با هر دو نوع پردازنده گرافیکی Nvidia و AMD کار می‌کند.

امکانات:

  • پشتیبانی از مک، ویندوز و لینوکس.
  • راه اندازی آسان تنها با استخراج در یک پوشه، یافتن فایل bat، ویرایش آن با Notepad یا ویرایشگرهای متنی.
  • می‌توانید از خط فرمان برای اتصال به استخر استخراج، استفاده از فناوری CUDA برای Nividia و OpenCL برای AMD، استفاده از API و … استفاده کنید.

7. سایر برنامه‌های استخراج اتریوم

برنامه‌های دیگری نیز برای استخراج اتریوم معرفی شده است که از میان آن‌ها می‌توان به EasyMiner، Kryptex، PhoenixMiner، NBMiner، GMiner و … اشاره کرد. هر کدام از این برنامه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند، اما به طور کلی، از نظر عملکرد کلی که همان استخراج اتریوم است، همه این برنامه‌ها گزینه‌های مناسبی به شمار می‌آیند.

بهترین نرم افزار استخراج اتریوم کدام است؟

نتیجه گیری : بهترین نرم افزار استخراج اتریوم

پروتکل اثبات سهام به تدریج جای پروتکل اثبات کار را در شبکه اتریوم می‌گیرد. به همین دلیل خیلی استفاده از پلتفرم اثبات کار و فرآیند ماینینگ توصیه نمی شود. در غیر این صورت، اگر همچنان GPU و نرم‌افزار استخراج اتریوم را روی ویندوز یا سایر پلتفرم‌ها دارید، می‌توانید آن‌ها را برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

نرم افزارGo Ethereum  احتمالا اصلی‌ترین و بهترین نرم‌افزار استخراج اتریوم برای ویندوز است که از سال 2021 برای استخراج اتریوم مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، اگر به دنبال پلتفرم‌هایی هستید که به شما امکان استخراج اتریوم را در اندروید و کنسول علاوه بر کامپیوتر شخصی بدهد، می‌توانیدMinerGate  را در نظر بگیرید.

روی کمک ما حساب باز کنید!

هش فیکس در زمینه خدمات تعمیرات ماینر همراه شما خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست